Wednesday, April 18, 2012

Sang Anonymous, Lisa Surihani???

As Salam.....Hai.....Selamat Pagi.....早安.......காலை வணக்கம்........아침 인사....おはようございます......
Haaa!!!!!!!!Gempaq tak?Gempaq tak???
Hurm....rentetan entry yang Hanim post  last week...ala....pasal  Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010 Vs. Air Asia tu....ingat tak? Ha...percaya atau tak...Lisa Surihani pun dok drop komen kat entry tersebut....pergh!!!!!terbaik lah....macam tak percaya je.....Hahahahaha......Kunun!!!!!!
Takde maknanya Lisa Surihani nak komen, lebih baik dia fokus pada rutin harian dia di samping tugasan dan tanggungjawab sebagai seorang yang bergelar isteri. 
Elok - elok Hanim post entry tersebut...adalah makhluk asing ni drop komen....tak kisahlah sapa pun nak drop komen, maksudnya entry Hanim ni ada jugaklah yang sudi nak jenguk kan......So, Hanim secara jujurnya amat tidak kisah jika ada yang nak komen....ye lah...kalau ada yang komen, maknanya blog Hanim ni ada pengunjung lah kan...Tapi itulah...kalau boleh...komen tu biarlah membina...yang memberikan semangat.....yang professional dan yang positif supaya Hanim boleh perbaiki lagi hasil entry Hanim....kalau takat nak komen ala-ala budak tadika...simpan-simpan je lah ye...buang karan je....huhuhuhuhuhu.....
Eh!!!Tapi rasa cam nak jawab je komen Si  Anonymous ni.....
Hellooo0o0oo0o0o!!!!!
Dah namanya pun PLANE....sah-sahlah bukan beca...kalau beca, xla Hanim kepoh sangat sebab tak bayar mahal dan sah-sah tahu keadaannya bagaimana...Dan yang berada di situasi tersebut adalah Hanim....memanglah hangin!!!!!Kalau orang lain berada di situasi tersebut pun mungkin akan hangin gak la....dari kul 6.00pm duk tunggu sampai 10.00pm....bertuahnya Sang Anonymous kalau tak hangin....huish!!!!sangat bersabar...(bagus!bagus!bagus!)lagipun, Hanim menggunakan medan ini untuk meluahkan rasa hati sahaja...bukannya apa-apa....tak jejaskan sektor pengangkutan udara di Malaysia ni pun...eh!!!ada yang kata plane itu beca ke??Kah!kah!kah!
Tapi apa yang menjadi persoalan di sini ialah...awatlah PENGECUT sangat????Buh(letaklah) nama tu, at least leh berkenalan....meramaikan lagi kawan dalam FB Friend-list Hanim tu ha....Ni tidak....menyorok...menyembunyikan identiti sendiri....Motif???Takut lah tu....kah!kah!kah!kadang-kadang lawak pun ada....nampak sangat tak jujurnya...kalau jujur...sah-sah leh guna nama sendiri...hurm....orang camni pun ada erk....haish!!!!!penat-penat mak ayah buh nama molek-molek....sudahnya...."Anonymous" jugek!!!
Adakah "Anonymous" seperti ini????
   ♥    
          ♥          
 Kah!!!Kah!!Kah!!!
Hambek engkau!!!

ADIOS!!!!

No comments:

Post a Comment