Tuesday, May 22, 2012

My Firsttime Photoshoot by Newborn Pixs_Part 1

As Salam....Hello....Hai....
Yeee~~Haa~~
Amacam? Sweet tak pic ni? Gorgeous tak? Haa.....Inilah hasil photo-shoot yang pertama kali aku attend.... Pergh!!!Aku memang suka bergambar....setakat bergambar syok sendiri bolehlah....tapi kali ni bila sesi fotografi itu diadakan oleh seorang yang professional, maka dengan tidak semena-mena aku jadi kaku, macam tak reti nak bergambar/berposing plak...huhuhuhu.....Jenuh jugaklah Encik Photographer kita tu mengajar...cara senyum ikhlas la....senyuman secara jujurlah....hehehe....
Semuanya bermula daripada aku duk sesukahati "liking" status kat FB tu hah....and tak sangka plak ada satu status kat page Newborn Pixs menawarkan satu ganjaran pada "clickers" ke-5 yang "like" status mereka pada masa tersebut dan akulah orang yang bertuah tu...
Hadiahnya???
Ehem...Ehem.....Satu sesi fotografi percumalah....
Newborn Pixs? Apa tu? Siapa tu? Okay, kalau nak tahu....NP ni adalah......satu syarikat persendirian yang ditubuhkan pada September 2011 oleh sepasang suami isteri muda. Majoring dalam bidang fotografi dan kebanyakkan gambar yang diambil adalah untuk majlis perkahwinan, pertunangan, birthday party, etc tetapi untuk friendship theme ni, aku merupakan yang pertamalah...hehehe...so...kalau ada yang berminat nak tahu dengan lebih lanjut, bolehlah "like" FB Page mereka di Newborn Pixs ataupun "ronda-ronda" kat website mereka ataupun boleh call mereka directly. Teknologi kan sudah semakin canggih. Dunia tanpa sempadan kan...hehehe....
Lagi photo akan menyusul kemudian k.....
Akupun masih menanti dari Puan Muza dan Encik Hadi ni...sangat teruja....
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Nantikan wajah baru untuk blog aku yang tak seberapa ini...
Semuanya hasil dari Newborn Pixs...
Juga gambar-gambar hasil photoshoot aku tempohari...
 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

No comments:

Post a Comment