Friday, April 22, 2011

Lelaki itu.....part VI

Haloooo....Halooo...
Wah!!!Lama aku tak citer tentang Lelaki Itu...hehehe...
Dah Trilogi Lakonan diapun dah habis kan...
Apa lagi aku nak citer tentang dia...
Tapi...bebaru ni, dia duk update post FB dia yang Trilogi Cinta akan memulakan penggambaran untuk sekuel kedua pada Jun 2011 ni...
Wah!!!best...best....best....
Lagi? Tak caya?
Hahaha...camna? ada caya?
Ramai sahabat aku kat Danau Lumayan tu duk tanya pelakon2nya dan berapa siri....berikut adalah jawapan daripada dia
Ha,......kan...aku tak tipu.....

Kalau tak silap...dia pernah btau aku (masa kami berYM dulu) yang Trilogi Cinta kedua akan muncul bersama-sama dengan novel keempat...seperti yang aku update dalam post sebelum ni...
Harap2 semuanya benar belaka...
Sebab...aku la orang pertama yang akan membeli novel tersebut...hehehe

Sementara nak tunggu sekuel kedua Trilogi Cinta ni....
Aku layan cite
::SETELAH KAU TIADA::
Okay gak la cite nya....aku layan pun online RTM.....lambat depa upload....
Dalam cite ni, dia bawa watak yang tak sama dengan Badrul...Tak tau nak komen lebih2 lagi sbb baru tgk episod 1...
Nanti akan ada komen yang menyusul 
Sebelum tu....Layan montaj di bawah....
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

No comments:

Post a Comment