Tuesday, April 5, 2011

Permintaan seorang teman_part II

Erm.....
Selagi aku tak tunaikan permintaan teman aku ni,
Selagi tu aku berasa tak aman....
Terasa cam berhutanglah pulak...
huhuhuhuhu.....
Kira tinggal lagi satu topik je yang perlu aku highlightkan iaitu
"Rahsia atau Makna Bertindik Telinga"
Bukan aku tak cari,
Aku search merata,
tapi payah nak jumpa...
Yang ada, Mitos seks pulak...kaitan bertindik dengan seks....
Alahai....
Kira ON je lah yer.....
Kat bawah ni ada beberapa artikel/info mengenainya...
Agak relevan untuk dikongsi bersama
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Mitos Tindik terhadap seks :

Bagi Lelaki :

- Tindik yang dimaksud adalah tindik pada bagian cuping atau telinga. Mitosnya jika seorang lelaki itu menindik cupingnya pada bagian kiri atau kanan akan menyebabkan vitalitas seksnya meningkat atau lebih berhasrat dalam seks atau memiliki vitalitas seks yang lebih baik daripada lelaki yang tidak bertindik. Tapi maaf ini hanya mitos, dari sudut pandang agama “tindik” pada lelaki adalah sesuatu yang dilarang.


Bagi Wanita :
- Tindik telinga pada wanita mitosnya terbalik berbanding dari seorang lelaki, kerana pada wanita yang bertindik, keinginan seksualnya agak dapat ditahan sedikit. Maka, ramai wanita yang “katanya” mampu mengawal hasrat seksnya. 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Info berikut pula aku amik sikit-sikit dari sumber2 yang aku dapat,
Takat mana kesahihannya,
Wallahua'alam...
Korang fikirlah sendiri yer
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
- Kat barat nun.. kalau lelaki bertindik telinga kanan maknanya they are GAY
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

~Bertindik telinga boleh menyumbang kepada kelumpuhan~
~ Apa yang penting, bertindik bagi kaum lelaki adalah HARAM sama sekali disisi ISLAM ~
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Psssttt...pppsssttt....Untuk Teman lama aku tu, maaf la sebab lambat siap kan assignment yg diberi...
Hanya ini je info yang mampu aku dapatkan...
Harap anda berpuashati...
 

No comments:

Post a Comment