Friday, April 1, 2011

Selamat Datang Teman Baru




 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ha......
Entry kali ini aku tujukan khas buat:
a.k.a

نورليانا يانا

yang aku kenal melalui FB Lelaki Itu,

Nampaknya, 
ada hikmah aku meminatinya kerana kawan-kawan aku pun semakin bertambah dan 
Cik Yana ni merupakan follower aku yang ke 7.
Walaupun follower aku tak ramai,
Namun aku masih tetap nak menulis dan update apa yang aku rasa aku patut update dan share dengan korang semua. 
Cik Yana ni pun ada blog dia sendiri,
Sapa yang nak jenguk blog dia, 
boleh lah berbuat demikian....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

Agaknya Cik Yana kita ni suka kaler hitam kot.....
Aku?
Korang rasa aku suka kaler apa?
erm....
Aku suka kaler BIRU.....
That's mean? 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
Untul Cik Yana,
Selamat Datang diucapkan....
Terima Kasih kerana sudi menjadi sebahagian dari hidup saya.....
Terima Kasih kerana sudi menjadi warna-warni dalam hidup saya....
Video Klip kat bawah ni khas untuk Cik Yana yer....
Have a nice day, Sis

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

No comments:

Post a Comment