Friday, June 7, 2013

A Very Exciting First Six Months Of 2013

Yipppiii!!!!!
Yaho0o0oo0oo!!!!!
Enam bulan pertama bagi tahun 2013 yang amat  mengujakan dan menggembirakan hati aku...

Bermula awal tahun, aku memulakan kerja di tempat baru. Pastu aku dah boleh sponsor untuk cat rumah kampung serta "memperelokkan" bilik  mandi kat rumah kampung. Kemudian aku dapat adik ipar baru, lagi...aku dah ada peti ais dan mesin basuh sendiri. 


Dan yang terbaru...Samsung Galaxy Note II dah berada di dalam tangan. Suka! Suka! Suka!
Tapi....
Bohonglah kalau aku kata sepanjang tempoh 6 bulan pertama ni aku happy sokmo...memang ada jugalah kisah duka, sedih(*chewah!!!)...Tapi, aku malas nak ingat sebab.....aku nak happy sokmo dan ceria selalu supaya aku awet muda...ehem!ehem! Almaklumlah...dah join 3 series club...ahaks!!!Kalau BMW 3 Series mahal harganya beb!!!so...akupun mahallah!!!
Cuma sekarang, aku berharap, agar kebahagiaan aku, kegembiraan aku, keceriaan aku berkekalan hingga akhir hayat aku. Aku juga harap aku boleh menggembirakan dan membahagiakan orang disekeliling aku terutamanya Emak, Abah, Unyah, Uyang, Ucik, Aten, Adeq, Daud, Danish dan Zafran dan semua-semua(termasuk sedara-mara, sepupu-sepapat, dan kawan-kawan aku)....In Shaa Allah...

No comments:

Post a Comment