Friday, June 21, 2013

Happy Birthday.....♥♥♥


Hari ini hari Jumaat...Hari Jumaat penghulu segala hari...
Hari ini 21 Jun 2013...Hari ini roadtax kete aku dah sampai hukum...
Hari ini 21 Jun 2013...Tarikh ini, 11 tahun yang lalu aku dapat adek baru....
11 tahun yang lalu aku berumur 20 tahun...harap maklum...
11 tahun yang lalu aku baru dalam Semester 1, Tahun pertama di UUM.
Aku ulang semula ye....Ketika aku berumur 20 tahun, aku mendapat adek baru...
Ouch!!!!Memula sukar nak terima hakikat aku dapat adek lagi...uwargh!!!!!!!
Apapun...aku nak dia tahu yang aku sayang sangat kat dia...wahai budak gummok!!!
Budak Gummok yang tak cukup bulan tu...kena kapit kat tgh2 tu...
Budak gummok yang tak cukup bulan ni juga berkongsi hari lahir (tapi tahun yang berlainan) dengan kazen kami yang mana ayah dia adik abah aku dan juga anak sedara kami (wo0o0o!!!! anak sedara kami yang lebih "tua" dari kami)....sebab ayah dia sepupu dengan aku, tok dia abang mak aku...
FB Notification...ala....kalau ko tak notify pun aku tetap ingat sebab ketiga2 princess ni berkongsi satu tarikh cuma tahun je lain
Happy Birthday Kak Anim...
Happy Birthday Yani

Nah!!!!Amek kek ni....kongsi sorang sikit okay...tiup lilin sesama....hehehe.....

Last sekali....istimewa untuk birthday girls semua......

No comments:

Post a Comment