Friday, June 21, 2013

Yeay!!!!!!Nak Kawen Dah....!!!!!♥♥♥

Wah!!!!Finally...kahwen jugak kan...Yippie!!!!Setelah menunggu dan menanti, akhirnya berjaya melengkapkan hidup dengan kehadiran seorang insan yang bergelar SUAMI...wah!!!!!!terujanya........Happy nya....seronoknya.....Bahagianya....Bertuahnya....
Tapi jangan ucap tahniah kat aku okay....saja bikin gempak...hehe
Ceritanya begini.....
Pepagi tadi aku dpt private message kat Facebook aku....
Isinya ginik...

Jarang dan seingat aku memang tak pernah aku dapat mesej dari DeqNo ni. Beliau merupakan "jiran tetangga" aku masa kat Kolej EON, UUM dulu, dia ni junior aku walaupun kami sebaya.....
Bila dah orang minta alamat, nama..makanya pelbagai persoalan yang timbul....pelbagai teka teki teka tekuk la...tapi...kebiasaannya satu tujuan je kan...kan...
Si Deqno ni plak, kata nak wat open house...pergh!!!!baek punya cover beb....hahaha....macam2 mesej yang Si Deqno ni terima dari kekawan dia....antaranya
Antara conversation yang aku suka ialah ....
Yang paling aku suka ialah part ayat  dia yang aku highlite tu ~" kena la completekan hidup...umur dah lanjut..."~pergh!!!!!sungguh menyegat..sungguh menyengit...sangat pedih....hahaha.....
Meh aku share kan siapakah gerangannya Deqno ni....
Taraaaaa...ni lah dia orang nya.....sweet dak... 
Cak!!!!!!-_- v
Untuk Deqno....
Sekalung tahniah diucapkan...semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat...In Shaa Allah, ada rezeki Ayong akan memenuhi undangan Deqno tu ye....Tapi tarikh tu masih teka teki kan...hehehe....

wo0o0op!!!!!! Invitation by card only.... peace!!!!!
Takde card xleh datang....
 

No comments:

Post a Comment