Thursday, June 20, 2013

I'm Falling In Love, Wink! Wink! Wo0o0o0w!!!! ♥♥♥♥

What???!!!*terbeliak bijik mata*
Aku jatuh CINTA??Biaq betul...tettt!!!!
Ye...memang betullah tu....aku dah jatuh cinta....aku jatuh cinta masa temankan mak kat hospital minggu lepas....
Aku jatuh cinta dengan sapa?
Nak tahu???Jeng!Jeng!Jeng!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hahaha.....aku jatuh cinta dengan "dia" ni la....CANDY CRUSH SAGA....
pergh!!!!!!!gila...kalau sehari tak "layan"  ni, memang tak aman rasanya.....
 
 Tapi setakat entri ni aku tulis, aku baru je kat level 50...tu pun jenuh nak "panjat" sampai situ....kalau realiti, mau kurus aku...hahaha....
Kan....betullah kan....aku tak tipukan....memang aku telah JATUH CINTA....
Hahahahahaha


No comments:

Post a Comment