Thursday, June 27, 2013

Uyang ♥♥♥ Aten ~> Shuk♥♥♥Lieza...Auummm!!!!!

Hari ini merupakan hari ke 76 adik lelaki aku menjadi suami kepada adik ipar aku. Ini bermakna, sudah lebih kurang 2 bulan 14 harilah Uyang menjalankan tanggungjawab seorang suami kepada Aten, adik ipar aku. Untuk makluman, aku dah ada dua orang adik ipar, lelaki sorang, pompuan sorang. Yang lelaki berasal dari Kulim, Kedah manakala yang pompuan pula dari Sungkai, Perak. Apa yang nak aku sharekan di sini adalah beberapa keping gambar pasca perkahwinan mereka yang diambil oleh Team Colour Pensel
Saat berdebar sebelum menamatkan title bujang, dari Cik kepada Puan
Saat debaran Uyang
Fuhhh!!!!lega.....
Cak!!!!Yeay!!!dah nikah...ehem...ehem....
Outdoor photoshoot kat Sungkai, Perak
 
Muarh!!!!Papa ♥sayang♥ Mama ketat-ketat...ahaks!!!!
 
 Amacam???Okay tak? Cantik tak?? Kalau berminat bolehlah try skodeng FB Colour Pensil ni ha....

Ayong doakan semoga hubungan korang kekal hingga ke akhir hayat...till Jannah...In Shaa Allah...
Ayong sayang korang sangat-sangat....

No comments:

Post a Comment