Tuesday, July 23, 2013

Mengimbau Kenangan.....wee~~~huuuu~~~~

 Kalau lah ada mesin masa atau pintu istimewa Doraemon tu kan bagus...kan best.....
Tapi.....mana mungkin kita dapat semula semua tu....Kan....sah-sah lah masa itu yang amat berharga...yang tidak ternilai harganya.....
Memang jarum jam kita boleh undurkan namun masa tetap sama, tetap tak kan berubah...
Petang-petang gini tetiba rasa syahdu syahdan...teringatkan kenangan dolu-dolu....masa budak-budak dulu....hehehe....best...xyah susah-susah nak fikirkan apa jenis masalah sekalipun....
Kat sini aku curik masa nak share beberapa gambar lama kami adik beradik. Masa tu tak pernah jangka kehidupan kami sekarang ni....Alhamdulillah... Dulu kini dan selamanya kami bahagia bersama.
Ni lah aku....permata hati ayah bonda....hehehe
Rasanya masa ni aku first time nak tindik telinga
Mak, Abah, Aku dengan Unyah...masa ni hanya kami empat beranak je
Aku, Unyah, Uyang dengan Ucik...masa ni Adeq masih belum ada...belum dirancangpun lagi...hahaha
Aku dengan Unyah...ntah masa umur berapa tahun ni
Aku masuk pertandingan mengaji Muqadam, abah aku plak jadi MC....terbaek!!!!
Bercanda di pasiran pantai bersama Unyah
Aku, Unyah dan Wan(BFF Kami) masa p rombongan dengan Ustazah Naemah ke Taiping
Sebenarnya ni sambutan birthday aku ke 6 tahun (buat kat TABIKA KEMAS BATU 3) tapi ada plak yang menyebuk...Unyah...
Kami 3 beradik dengan emak bersama "TROLL"
Uyang.....hahaha...jendol!
Ucik....
Ucik takut air...masa tu lah....
Uyang dengan Ucik...comei n sweet je rupanya....
Kahkahkah!!!!Aku dengan Unyah
Aku dengan salah seorang kazen aku, Fatin
Kami...bersama Allahyarham Opah dan Fazli....miss u guys
Aku...dengan sepupu sepapat aku.....
    Rasa-rasalah kan......masih ada tak pintu istimewa Doraemon ni?????
 
Sebab aku nak kembali ke masa dulu....
Berangan!!!!

No comments:

Post a Comment