Wednesday, July 3, 2013

Michel Teló In Da Houz.....Peace Yo!!!!!

Ha....encem x...encem x mamat ni....haaa......nama mamat kelahiran Medianeira, Paraná, Brazil ni ialah Michel Teló yang dilahirkan pada 21 Januari 1981 (tua setahun dari aku je). Merupakan seorang penulis lirik dan penyanyi yang berketinggian 1.75m dan merupakan suami kepada Ana Carolina Teló. Antara album beliau ialah Na Balada, Balada Sertaneja, Michel Teló - Ao Vivo, Essencial,Sunset. Info aku dapat dari Pakcik Google, dan juga Wikipedia.  
Okay...apa kes aku tetiba duk citer pasal mamat ni plak erk...hehehe....sebabnya ada dua buah lagu beliau yang aku agak suka....ahaks!!!!Yang pertamanya..."BARÁ BERÊ".....aku tahu lagu ni sebab anak buah aku yang no. 2, Si Zafran a.k.a Adek....pernah dan suka nyanyi part chorus nya...memula jenuh jugaklah kami nak trace lagu apa lah yang budak ni nyanyi...hahaha...finally baru kami tahu...lagu ni yang dia nyanyi....tapi dia tukarkan sikit lirik nya ...ikut sedap mulut dia nyanyi....


Yang keduanya lagu beliau yang bertajuk "Ai Se Eu Te Pego". Lagu ni aku "kenal" sebab officemate aku, Alex Tee, rajin pasang lagu ni...aku suka satu part tu...cuba korang dengar saat  ke 00:00:20 hingga 00:00:29 haaa....part tu lah yang aku suka...hehehe....

Makanya, aku kongsikan kedua-dua buah video ini untuk tatapan korang (~~erk....korang??macam ada orang je kan...hahaha)

No comments:

Post a Comment