Tuesday, March 15, 2011

Lelaki itu.....

Aku suka lelaki itu....
Aku kemaruk kat lelaki itu...
Mabuk betullah aku ni...
Wat lawak sengal sungguh....
Tapi...
Tak salah kan kalau aku suka dia...
Even tak pernah berjumpa face to face....
Aku rasa yang perwatakan dia sama seperti watak yang dimainkan...
Aku tak kenal dia sebagai seorang yang dikenali sebelum ini...
Kali pertama menatap wajahnya...
Aku rasa biasa je...
Tapi....
Bila aku tengok dia melalui satu ceritera....
Aku dah suka....
Suka bukan bererti jatuh cinta ye...
Hanya meminati...
Menyukai karakter dia...
Menyenangi watak dia....

Sanggup aku hantar personal message kat dia....
Sanggup aku menyapa dia di FB...
Pada aku, mana mungkin dia akan meluangkan masa untuk aku...
Namun, aku silap...
Dia membalas setiap sapaan aku...
Dia menjawab setiap pertanyaan aku...
Wah!!!!
Syoknya!!!!
Sporting nya dia!!!!!!
Ingatkan sombong....
Mungkin juga dia menyedari bahawa apa gunanya sombong...
Dia juga manusia biasa seperti aku...
Apa perlunya menyombong atau meninggi diri kan.....

So...
Nanti....
Aku nak bakal suami aku tu macam dia la....
Berwajah serius....
Aku suka lelaki yang berwajah serius dan kurang bercakap...
Bercakap bila perlu sahaja...
Tapi...
Itu semua tak penting...
Yang penting biarlah ......
Lelaki itu seorang yang tahu menghargai cinta aku dan keluarga aku....
Lelaki itu seorang yang menerima aku dan keluarga aku seadanya...
Lelaki itu seorang yang kaya budi bahasanya....
Lelaki itu seorang yang jujur dan ikhlas di dalam perhubungan...
Lelaki itu mampu membahagiakan aku dan membimbing aku ke jalan yang di redhai Allah SWT...

Siapa dia tu?
Dia ialah.....

































































































































































Inilah lelaki itu......
Yang aku tahu nama dia  YusWaisar
Memegang salah satu watak utama di dalam
Trilogi Cinta yang kini di tayangkan di RTM 1 
setiap hari Ahad, Isnin dan Selasa dari jam 10.00 - 11.00 malam...  
Actually aku ni bukannya layan sangat cerita melayu ni...
Sangat Jarang...
Nak2 plak yang bersiri...
Tapi, bila aku "tertengok"  prebiu siri ini kat RTM1....
Aku terus tertarik untuk mengikutinya...
Mungkin sebab aku telah membaca dan mempunyai ketiga2 rangkaian novel tersebut...
Tengok punya tengok...
Alih2 jatuh hati kat aktornya pula.....
Nyarisnya siarannya tak "clash" dengan jadual kelas aku....
Hehehehehe....

pssttt....pssttt....sekadar syok sendiri je....huhuhu
Agak2nya la...dia baca tak blog aku ni....
klu baca... tolong komen ye

2 comments:

  1. laaaa....samer la kiter minat kt 'BADRUL"...kawan kiter pn samer...muler2 tgk drama 3logi cinta nie dlu, kiter minat kat 'ANUAR' ...tp disebabkan wajah "BADRUL" yg selalu muncul...nak2 lg dlm drama tu die seorang yg 'bertggjawab'...adoiyaiii...cair atie kiter...kawan kiter lak, lepas je abes drama tu, misti sms kiter, komen lakonan BADRUL...hehehe...

    tp tu ler...kiter tak bernasib baik, kiter pernah add BADRUL kt FB..pastu die pn dah add kiter, tp tak sempat kiter nk explore FB die, tgk2 die dah "UNFRIEND" kiter....awk kire bertuahla coz BADRUL reply awk ek...

    nnt sampaikan salam kiter kt FB die ek...kiter add FB die lik DAH SEGAN la pulak, maklum ar die da reject FB kiter...sib bek, FB ANUAR ade...kdg2 kiter komen gk FB ANUAR & ANUAR jawab gk...hehehe...

    ReplyDelete
  2. 29 MAC 2011 (SELASA) ~ laaaa....samer la kiter minat kt 'BADRUL"...kawan kiter pn samer...muler2 tgk drama 3logi cinta nie dlu, kiter minat kat 'ANUAR' ...tp disebabkan wajah "BADRUL" yg selalu muncul...nak2 lg dlm drama tu die seorang yg 'bertggjawab'...adoiyaiii...cair atie kiter...kawan kiter lak, lepas je abes drama tu, misti sms kiter, komen lakonan BADRUL...hehehe...

    tp tu ler...kiter tak bernasib baik, kiter pernah add BADRUL kt FB..pastu die pn dah add kiter, tp tak sempat kiter nk explore FB die, tgk2 die dah "UNFRIEND" kiter....awk kire bertuahla coz BADRUL reply awk ek...

    nnt sampaikan salam kiter kt FB die ek...kiter add FB die lik DAH SEGAN la pulak, maklum ar die da reject FB kiter...sib bek, FB ANUAR ade...kdg2 kiter komen gk FB ANUAR & ANUAR jawab gk...hehehe...

    ReplyDelete