Wednesday, March 16, 2011

Lelaki itu.....part III

Aku agak berasa sedih bila membaca satu artikel tentang Trilogi Cinta....
Tayangannya hanya membabitkan 40 episod sahaja....
La ni dah lebih dari 30 episod..
Maknanya....tinggal kurang lagi 10 episod sahaja lagi....
HuHuHuHu~~~~~~
Sedihnya....
Sudah pasti aku akan merindui sinetron ini....


Ianya dah menjadi sebahagian dari hidup aku....(chewah!!!!)
Sentiasa ternanti2 kehadiran mereka semua....
Terutamanya Yus Waisar a.k.a Badrul.
Sudah pasti aku akan merindui mereka...
Merindui rumah mereka....
Merindui keromantikan Razif...
Merindui Kelembutan Norjinah...
Merindui keletahan Kak Long dan Kak Ngah/Adeq....
Merindui kejahatan Norseha dan Shahrul...
Merindui Kemachoan/Keseriusan/Keikhlasan Badrul....
Merindui kekalutan Bibik....
Sesungguhnya....
Aku akan merindui mereka semua....
Huwa!!!!!!!!!!
Sedihnya....


Hebatnya penangan Trilogi Cinta ni....
Bisa buat aku nanar.....
Yang paling aku rindu, nanar sudah tentulah Lelaki itu...
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

psst...psstt....Aduh!!!!!!!Kenapalah aku ni....
Syok Sendiri betul la.....
Hahahahah.......
Tak pernah aku meminati pelakon lelaki sampai ke tahap mcm ni....
Aduhai......

3 comments:

  1. he he he.. cepat g masuk minang yong!! :)

    ReplyDelete
  2. Kalau la ayong mampu berbuat sedemikian rupa.....
    huhuhuhuhuhuh

    ReplyDelete
  3. 29 MAC 2011 (SELASA) ~ camer ar kiter pun cedey gak..pasni tak pat ngok BADRUL lg...kiter muler minat BADRUL mase pertama kali tgk lakonan die dalam drama MENITI SENJA..dlu drama tu ade kt youtube, tp pemiliknyer dah delete lak...dalam drama tu BADRUL ni bawak watak ustat dapat wife bisu (lakonan norkhiriah)...hah tu la pestime tgk lakonan badrul n trus minat die..pastu biler tgk dlm drama 3logi cinta pn ade die gk, trus kiter lekat tgk drama ni...(nk tgk BADRUL sebenarnyer)..td lg macho mase die lamar SEHA...(rase jeles lak kiter...isk isk...hehe)..

    kali kedua tgk drama die, mase die belakon drama PANCAKE JAGUNG LEMPENG PISANG ke bih kurang camtu ar tajuk drama tu....

    kt youtube lagu SERAMPANG LAUT - Herman Tino ade yuswaisar jd model vid klip tu samer irma hasmi..klu kiter bukak lagu tu pn bukan kerana lagu tu best, tp sebab nk tgk yuswaisar...huhuhu..(isk bocor lak rasier kiter...isk isk isk...)malu aih...hehehe

    ReplyDelete