Wednesday, March 23, 2011

Lelaki itu.....part IV

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ya Allah....
Perasaan apakah ini....
Mana mungkin aku suka kat dia....
Mana mungkin aku syok kat dia....
Mana mungkin aku sayang kat dia...
Mana mungkin aku cinta kat dia...
Aku tak kenal siapa dia....
Aku tak tahu asal usulnya...
Aku tak tahu apa2 tentang peribadi dia...
Apakah sama dengan dia yang aku kenali...
Apakah sama dengan apa yang aku lihat tentangnya...
Apakah sama dengan apa yang aku dengar tentangnya...
Apakah....
Apakah....
Apakah....
Apakah wujud orang seperti dia yang aku kenali....
Apakah ada lelaki seperti dia yang aku tahu....
Apakah ada lelaki seperti dia yang aku impikan....

"Sy x Sama dgn ***"
aku jawab...
"Tak pe...itu semua kita yang cipta...cuma rekaan kita, be urself"

Itulah bait-bait tulisan dia kepada aku pagi tadi....
Hanya bersemuka di alam cyber....
Hanya bersembang di alam YM....
Semua itu sudah mampu membuatkan hariku ceria....
Semua itu sudah cukup untuk membuatkan hariku terasa indah...
Aku amat menghargai moment itu.....

Ya Allah....
Perasaan apakah ini?
Apakah aku menyintainya?
Apakah aku menyukainya?
Apakah aku menyayanginya?
Atau....
Apakah aku sekadar meminatinya?
Entahlah....
Hanya perasaan ini sahaja yang tahu....
Biarlah ianya beredar mengikuti arus masa....

Ya Allah....
Perasaan apakah ini?
Kala aku berYM dengan dia.... 
Hatiku sungguh gembira....
Jiwaku sungguh terusik....
Alahai....
Inilah yang dikatakan....
Syok Sendiri....
Gila Bayang...
Mana mungkin semua itu akan berlaku...

Ya Allah....
Perasaan apakah ini?
Andai Allah SWT mengkehendaki sesuatu perkara itu berlaku
Maka, tidak mustahil ianya akan terjadi....

Ya Allah....
Perasaan apakah ini?
Aku sering berdoa....
Agar jika aku menyukai/menyintai/menyayangi orang yang tidak sepatutnya,
Maka jauhkanlah perasaan ini...
Hapuskanlah perasaan ini....
Padamkanlah perasaan ini....
Agar aku tidak kecewa ......
Aku sering berkata....
Tolonglah buat sesuatu yang boleh membuat aku membenci kamu...
Mulut kata begitu...
Namun hati berkata.....
Izinkan aku menyimpan perasaan indah ini....

Hanim.....
Tolong berpijak di bumi yang nyata....
Tolong jangan bermimpi di siang hari...
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 ♥   pssttt...pssttt...aku memang suka sangat kat dia...
 ♥                                  Aku pasti akan merindunya....
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

No comments:

Post a Comment