Thursday, February 24, 2011

Aku Tak suka

Bulan lepas, aku ada plan dengan bebudak opis aku utk men badminton. Motifnya - untuk mengurangkan lemak2 yang dah park kat dlm badan aku ni...depa pun ON je la...awalnya nak men pd awal Feb tapi depa takde raket la plak jd kena tgu depa p beli raket...akupun dah semangat dah...tarikhpun dah ditetapkan....dah set nak p men pada sabtu ni (26 Feb 2011). Pada awalnya aku memang teruja sbb aku yang duk plan semua ni, tapi bila aku terbaca je post FB oleh salah sorg bebudak opis ni, aku pun jadi "terkujat". Rasa cam nak cr alasan utk tak mo p...nak tau sbb pe? Sbb dia p ajak plak minah2 ex-ofismate aku yg aku tak brapa berkenan ni join sama...aduhai....bikin gue stress aja!!!
Aku dah syok2 nk p alih2 jd tak syok sbb benda ni...apa alasan yg aku nak cipta utk tak p men badminton dgn minah 2 org ni ye...
Akupun manusia biasa...punya hati dn perasaan dan adalah menjadi HAK aku tidak menyukai sesiapa dan sesiapa juga punya HAK untuk tidak menyukai aku...ada aku kisah? Kat sini aku sertakan sekali post yg bdk opis aku ni letak kat FB dia...
Aku tak suka!!!!!!!!
Camna ye....apa alasan yg aku nak bagi lusa ni?
- kucing aku nak bersalin?
- Ayam aku masuk wad?
- Itik aku eksiden?
- Raket aku senggugut?
- Kasut sport aku dah lari dari umah?
Aduhai.....payah gini....camna la aku nak enjoy klu org yg aku menyampah ada sama?
Sigh!!!!~~~~~~

No comments:

Post a Comment