Monday, February 14, 2011

Gara-gara mengidamkan GPS, Aku kena jual GPS plak.....ada buyer tak?

Terasa cam lama je tak post kat blog ni....takde idea plak rasanya....tapi, hari ni dah ada idea...semuanya gara-gara aku duk ngidamkan GPS...
Nak dijadikan cerita, semalam aku MC, demam dan tak sihat badan...sampaikan housemate aku leh wat statement -
" hai....duk tidur kat hotel 2 malam balik takkan demam kot"....
akupun balaih la...-
"bukan gara2 tdur hotel, tapi sbb tak dan nak rest...huhuhu"..

Berbalik kisah aku demam, ada related dgn post GPS ni...semalam masa aku tgh duk lena melayan demam yang merindui aku ni, tiba2 dpt sms dr boss (Kak Jah)..

" Hanim, GPS tu xde warna biru, hanya ada hitam  dan gold saja. Harga dia RM### bukan RM###. Adik Ipar kjh silap ckp. Dlm tu ada version papago,gamin, mapking dan igo...kita boleh guna mana-mana pun..cuba tanya siapa nak lagi..."

Aku duk diam lagi, tak balas pe2 kat dia, alih2 dia duk anta lagi 1 SMS

"Hanim cuba cari buyer..."

  Alamak! Mana nak cari buyer ni....Dalam kepala otak aku terlintas http://www.mudah.my/
So...baru sat ni dia duk email kat kami katalognya dan suh cari buyer...Akupun apa lagi, terusla iklan kat mudah.my ni...harap2 la ada buyer....
Kalau ada sesapa yang tersesat sampai ke blog aku ni dan ngidamkan GPS cam aku juga, korang bolehla melawat web mudah.my
Dan kepada sesiapa yang teringin nak beli GPS...boleh la contact aku....harga RM350(tapi tak termasuk charge penghantaran la ye...)



No comments:

Post a Comment