Wednesday, February 2, 2011

Wink...Wink....Tiga Barangan IdamanKu Untuk Tahun 2011

Untuk 2011, aku dah aim tiga item untuk aku usahakan supaya aku berjaya memperolehinya.....
Yang pertama ialah Washing Machine. Aku nak letak kat umah sewa aku. Bukannya apa, tak larat nak basuh baju guna tangan. Dah lah penat bekerja, malam kelas pulak...ni nak kena menggonyoh baju plak....huhuhuhu....sungguh tak larat....Jadi, kena usaha lebih untuk kumpul duit.....
Sekadar Gambar Hiasan
Barang idaman aku yang kedua ialah.......GPS....yang ni aku nak nak juga sebab kerja aku ni kadang2 memerlukan aku ke sana ke sini. Yang menjadi masalahnya ialah aku ni tak tau jalan...jalan mana nak kena tuju, lorong mana yang kena masuk dan mcm2 lg....Sedangkan jalan kat Ipoh pun aku tak hafal...inikan pula jalan kat Selangor dan KL ni....jadi, bila ada GPS ni, dapatlah memudahkan aku dan melancarkan kerja aku...Pernah gak test nak wat loan dr bos untuk beli tapi dia suh cari yang murah2 pya...mana aku nak cari....last2 senyap je.....huhuhu....takpe....ini merupakan cabaran aku untuk berusaha untuk mengumpulkan duit supaya impian untuk memperolehi GPS tercapai.....
Sekadar Gambar Hiasan
Dan barangan idaman aku yang ketiga iaitu yang terakhir sekali untuk tahun 2011 ni ialah external hard disk...Yang ni sebab aku nak simpan movie banyak2 dan photo2 aku banyak2....hehehe....Tak kisahlah brand apa janji bagus dan boleh guna....hehehe.....
Sekadar Gambar Hiasan
Tapikan, yang bestnya, barang idaman aku yang ketiga tu aku dah berjaya perolehi....external hard disk....tu pun sebab aku dapat cabutan bertuah tempat kedua masa company event kat Impiana Resort Cherating hari tu. Ada satu supplier ni(ECS Pericomp) sponsor RM300 dan dia suh bos beli sendiri barang apa tapi bagi resit pembelian kat dia.
 
Ha......ni lah rupa external hard disk aku..Kaler biru, sudah semestinya...sampaikan opismate aku, Liza marah kat aku....suh aku mempelbagaikan kaler...hahahaha....ada aku kisah...hak aku kan....hehehe....sowi Liza....
Jadi, satu dah dapat, tinggal lagi dua je....yang mana 1 dapat dulu...?
Wait and see yach......

Pssstttt....Pppssssttt....--> doakan aku berjaya dapatkan lagi dua barang ni ye...kalau boleh, taknak la transfer ke tahun depan, 2012.... :-)


No comments:

Post a Comment