Thursday, February 17, 2011

Tetamu dari jauh....

Aku ada tetamu dari luar negara? Sapa lah yang sudi nak jengok blog aku yang syok sendiri ni....?Aku tak caya....tetamu dari mana? Hong Kong? Singapore? Biar betul?!! Kalau Hong Kong tu, I really no idea...tapi kalau Singapore tu, aku memang ada sorg kawan la blajaq kt sana...Memang aku tahu yang dia duk baca blog aku ni
Selamat datang ke blog Ayong wahai encik Apit...thanks a lot sebab sudi membuang masa untuk membaca entry2 ayong ni...Agak2nya Apit ada mai lagi x kat blog ayong?
Hai Apit....

Nampakkan?Aku tak tipu...orang Hong Kong singgah dan jenguk blog aku....agaknya dia tersesat kot...reti ke dia nak baca blog aku ni?
Sebenarnya aku tak kisah sapa nak jenguk blog aku pun sebab aku ni boleh dikatakan baby lagi la dlm dunia blog ni....lama2 jd syok plak....duk wat entri itu dan ini...takde sapa yang nak baca pun takpe....tu sbb follower aku hanya 3 org je...hahaha...agaknya bila lah nak bertambah ye..... :-) 

No comments:

Post a Comment