Monday, February 14, 2011

Nak Jumpa Kawan2 masa kat Sintok dulu...

Yeay...Yeay.....
Nak jumpa kekawan nanti...tak sabar rasanya ni...harap2 apa yang telah dirancang akan menjadi kenyataan...InsyaAllah...
Semuanya gara2 aku duk komen post si Apit kat FB la pagi tadi....Sebenarnya aku dah lama rindu kat kawan2 aku masa kat UUM dulu....perasaan itu semakin membuak2 masa company aku wat trip ke Cherating bebaru ni. Macam2 yg aku duk rasa, teruja, suka, sebak, sedih dan sebagainya. Tapi, perbualan kami melalui FB pagi ini telah mencetuskan idea spontan untuk mengadakan reunion dengan kekawan.
Ni la antara perbualan aku dgn Apit melalui FB pagi tadi sehingga boleh mencetuskan idea untuk menganjurkan reunion
Tak payah plan lelama...spontan je...dalam beberapa minit saja...kami bahagikan tugasan, aku SMS kekawan via HP manakala Apit duk invite via FB....Aku nak lagi advance...aku create Event kat FB dan ivite semua kekawan masa belajar InTaff dan juga lectures kami.
Alhamdulilah, ada juga yang reply SMS aku...
(Thanks Radzi, Yanti, Firdaus and Hasma Hashim sebab korang balas SMS Ayong tu...)
Kekadang, kalau plan lelama, ianya akan menjadi semakin complicated maka apa yg dirancang pun tak menjadi kenyataan, wat penat je...huhuhu... 
Elok2 je dah mendapat kata sepakat, akupun terus create event kat FB...hehehe...glamour sket....heheh....
Ni la hasil/rupa event yang aku berjaya create kat FB dan berjaya menjemput kekawan dan juga lecturers....
Untuk Eddy dan Awin, thanks a lot sebab korang bagi respon via FB....teruskan bagi sokongan ye....next gathering, kita wat T-Shirt plak ye.....maybe boleh buat souvenir yang lain plak ke....banyak plan ni....hehehe...
Aku dah tanda kat table calendar aku...depa, aku tak tau la...depa tanda gak kot....aku ni short term memory jadinya kenalah tanda....hehehe...kalau tak, aku plak yg lupa...tak ke haru kalau organizer yang lupa event....Aduh Mak.......
Okaylah....aku pun xtau nak duk ngomel apa lgi ni....c ya again next time......dadadada...

psstt....psssttt..psssttt....aku kangan banget sama kalian semua...

No comments:

Post a Comment